Veelgestelde Vragen – Vimara NL
GRATIS VERZEKERDE LEVERING

Veelgestelde Vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 15-20 werkdagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan onze concurrenten

Is er vertraging in levertijd door COVID-19 (Corona Virus)?

Helaas ondervinden ook wij vertragingen in productie en leveringen. Onze verkopers doen hun uiterste best om je bestelling z.s.m. te verwerken en te versturen. Houd dus wel rekening met een vertraging waardoor de gemiddelde levertijd langer is dan normaal (2-5 weken). Bedankt voor je begrip!

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendmethode Kosten Levertijd
Gratis verzending GRATIS

15-20 werkdagen

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling

Ben je niet tevreden met jouw bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen. Stuur een mail naar info@dealoclock.nl en wij kijken zo snel mogelijk hoe we het op kunnen lossen!

Waar vind ik mijn track & trace code?

Wanneer je bestelling is verwerkt en wordt verzonden zullen wij je de track & trace code via email naar je toe sturen. Verwerken van je bestelling kost 2-4 werkdagen. Betreft jouw bestelling een uniek gepersonaliseerd product. Dan is de verwerking 5-10 werkdagen. 

Altijd de beste deals
Altijd Gratis Verzending
24/7 Bereikbaar
100% Tevredenheidsgarantie